loading...
ارایشی بانه
لاک حرارتی بازدید : 52 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (1)

کرم پودر آنتی ایجینگ الارو شماره ۴

کرم پودر آنتی ایجینگ الارو شماره 4

Ellaro Anti Age and Light Mattifying Foundation Sunny Beige No 04 رنگ شماره ۰۴- بژ آفتابی مزایا: ماده اکتیو موجود در این کرم پودر قابلیت نفوذ در لایه هاى پوست را دارد و کمک مى کند تا مواد ضدچروک به خوبى وارد پوست گردند. این ماده بدون اثرات منفى بر لایه هاى مختلف پوست و تغییر رنگ پوست در بلند مدت، ... ادامه مطلب »

لاک حرارتی بازدید : 58 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

کرم پودر آنتی ایجینگ الارو شماره ۳

کرم پودر آنتی ایجینگ الارو شماره 3

Ellaro Anti Age and Light Mattifying Foundation Natural Beige No 03 رنگ شماره ۰۳- بژ طبیعی مزایا: ماده اکتیو موجود در این کرم پودر قابلیت نفوذ در لایه هاى پوست را دارد و کمک مى کند تا مواد ضدچروک به خوبى وارد پوست گردند. این ماده بدون اثرات منفى بر لایه هاى مختلف پوست و تغییر رنگ پوست در بلند مدت، ... ادامه مطلب »

لاک حرارتی بازدید : 95 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

کرم پودر آنتی ایجینگ الارو شماره ۲

کرم پودر آنتی ایجینگ الارو شماره 2

Ellaro Anti Age and Light Mattifying Foundation Light Beige No 02 رنگ شماره ۰۲- بژ روشن مزایا: ماده اکتیو موجود در این کرم پودر قابلیت نفوذ در لایه هاى پوست را دارد و کمک مى کند تا مواد ضدچروک به خوبى وارد پوست گردند. این ماده بدون اثرات منفى بر لایه هاى مختلف پوست و تغییر رنگ پوست در بلند مدت، ... ادامه مطلب »

لاک حرارتی بازدید : 56 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

صابون شترمرغ ۵ کاره نوبل

صابون شترمرغ 5 کاره نوبل

ضدجوش جوان کننده روشن کننده لایه بردار پوست پیلینگ و پاکسازی حاوی عصاره ی شترمرغ و عصاره ی خیار صابون شترمرغ تهیه شده از عصاره ی شترمرغ و عصاره ی خیار و ویتامین های C و A. این محصول بی نظیر از بهترین درمان کننده ی جوش های صورت و آکنه و کک و مک می باشد. از بین برنده ... ادامه مطلب »

لاک حرارتی بازدید : 270 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

صابون ۴کاره شتر مرغ

صابون شترمرغ

صابون خاویار, صابون ضد جوش ,صابون خرچنگ ,صابون خرچنگ اصل, صابون نیترو ,صابون حرچنگ نیترو, صابون خرچنگ نترو, صابون عالی ,,صابون ضدجوش, صابون روشن کننده, صابون ,,صابون های عالی, صابونهای عالی, انواع صابون صابون شترمرغ صابون کوسه صابون ژائیر صابون اختراعی ایرانیان صابون بسیار عالی صابون گیاهی دریایی جانوری ژائیر صابون جائیر صابون جاییر صابون ضد لک صابون جوان کننده ... ادامه مطلب »

لاک حرارتی بازدید : 206 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

شامپو رنگ لانا قهوه ای

شامپو رنگ لانا قهوه ای

شامپو رنگ لانا برای رنگ کردن موهای سفید سر شامپو رنگ لانا رفع سفيدي مو در سه  رنگ قهوه اي تيره و روشن و مشکی. این شامپوی دوقلو در عرض ۵ دقیقه مو ها را به موهای خوش رنگ تبدیل میکند و ماندگاری رنگ بسیار بالا ست. شامپو رنگ لانا ترکیبی عالی و بدون هیچ گونه عوارضی با شامپو رنگ ... ادامه مطلب »

لاک حرارتی بازدید : 77 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

صابون خرچنگ

صابون خرچنگ

صابون خرچنگ ترکیبی از عصاره روغن خرچنگ و میگو گلیسیرین عصاره چای خیار و اسانسهای گیاهی است برای بهداشت پوست و چین و چروک و شفافیت پوست موثر است. برای جوش صورت نیز مفید است. این صابون برا ی پوست چرب مناسب است و اگر فردی دارای پوست خشکی می باشد استفاده از این صابون میتواند خشکی پوست را تشدید ... ادامه مطلب »

لاک حرارتی بازدید : 346 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

فارماتون

فارماتون

مولتی ویتامین فارماتون مولتی ویتامین فارماتون فارماتون (Pharmaton) نام تجاری یکی از مکمل های ویتامین سوییسی است که در ایران و سراسر جهان به عنوان یکی از معروف ترین مکمل های غذایی و مولتی ویتامین مصرف می شود. مولتی ویتامین فارماتون بنا به گفته سازنده کپسول های ژریاتریک فارماتون هیچ گونه عوارض جانبی برای شخصی بدون بیماری خاص ندارد. افزايش ... ادامه مطلب »

لاک حرارتی بازدید : 242 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

کرم ضد لک حلزون

کرم ضد لک حلزون

کرم ضد لک حلزون کاهش دهنده لک و چین و چروک و کک و مک سفید کننده و تمیز کننده این کرم علاوه بر مرطوب کنندگی پوست صورت با نفوذ به عمق پوست جذب می شود و پوست را تمیز می کند. باعث استحکام پوست می شود. چربی پوست را کاهش میدهد و سلولهای از بین رفته را ترمیم می ... ادامه مطلب »

لاک حرارتی بازدید : 76 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

صابون ضد جوش حلزون

صابون ضد جوش حلزون

صابون ضد جوش حلزون کاهش دهنده جوش و جای جوش این صابون علاوه بر مرطوب کنندگی پوست صورت با نفوذ به عمق پوست جذب می شود و پوست را تمییز می کند صابون ضد جوش حلزون باعث استحکام پوست می شود و سلولهای از بین رفته را ترمیم می کند. و جوش ها و عفونت های زیر پوستی را از ... ادامه مطلب »

تعداد صفحات : 23

درباره ما
فروشگاه داهاتو نمایندگی محصولات پریل و پرسیل و فینیش وکالگون و ونیش و فایری و ... در ایران نمایندگی فعال می پذیرد برای اطلاعات بیشتر به سایت www.daha2.com سر بزنید 09147984430 شماره تماس ماست
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 226
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 54
  • بازدید سال : 2,080
  • بازدید کلی : 85,687